Kies je training

Wat je kunt verwachten tijdens onze trainingen

Je gaat praktisch aan de slag in onze trainingen. De trainer geeft je een duidelijk beeld van wat een vaardigheid inhoudt en hoe het er qua gedrag uitziet. Je oefent en je deelt je kennis en ervaringen met je mede-cursisten.

Praktijkvragen centraal

We willen het makkelijker voor je maken om in de praktijk toe te passen wat je hebt geleerd. Daar is onze werkwijze op gericht. Tijdens de training bereid je je daarom voor op situaties die je op de werkvloer tegenkomt. We vragen je van tevoren om op te schrijven waarom je deelneemt aan deze training en wat je drie belangrijkste vragen uit de praktijk zijn. De trainer zorgt ervoor dat je vragen onderdeel worden van het trainingsprogramma.

 

Ervaren trainer

De training wordt gegeven door een ervaren gedrags- en communicatietrainer. Dat betekent voor jou dat je traint op de kern van je leervraag en dat je in een veilige sfeer kunt experimenteren met ander gedrag. Een trainer met ervaring analyseert de situatie snel, legt verbanden en switcht van de ene methode naar de andere als blijkt dat dat beter is. Je bent dus in deskundige handen als je kiest voor MijnTraining.

 

Intake

Voor de start van de training vul je online een intakeformulier in. Als je wilt, kun je daar telefonisch nog een toelichting op geven. Op basis van de intake delen wij je in bij deelnemers met vergelijkbare leervragen. Zo leer je ook van elkaar door ervaringen en inzichten uit te wisselen.

 

Kleine groepen

We noemden het al eerder: we werken met situaties uit jouw praktijk. Daarom houden we de groepen klein met maximaal 12 deelnemers. Minder deelnemers betekent immers meer tijd voor jou en je vragen. Bovendien heb je met een kleine groep eerder een vertrouwde omgeving en dat is wel zo prettig wanneer je werkt aan je persoonlijke ontwikkeling.

 

Klassikaal of online

We geven onze trainingen zowel klassikaal als online. Ook de online trainingen worden live gegeven door een trainer. Je hebt alleen een computer met camera en microfoon nodig. De werkvormen zijn soms anders, maar even leerzaam en interactief. 

Ik vond de training Assertiviteit heel erg leerzaam en interessant. De rollenspellen waren best moeilijk, maar een uitdaging om te doen. Ik ga wat ik geleerd heb zeker in de praktijk brengen. Het was een kleine groep waardoor we diep op de onderwerpen kon

Deelnemer training Assertiviteit

De persoonlijke aandacht tijdens de training Interpersoonlijke communicatie was heel prettig. Er is met tijd en diepgang gekeken naar de communicatie van deelnemers. Er wordt goed doorgevraagd en geanalyseerd.

Deelnemer training Interpersoonlijke communicatie

Mijn doel om aan de training Klantgericht telefoneren deel te nemen was om lastige klanten beter te woord te kunnen staan. Ik heb nu een beter gevoel over hoe ik dit aan moet pakken.

Deelnemer training Klantgericht telefoneren